زندگی
دوست خوب و زندگی خوب و همسر خوب
 
 


پایان خوش داستان یک زندگی

زندگی انسان با زمان گره خورده است و این مساله باعث می شود گذشته و آینده به وجود آید. سرگذشت، بخشی از زندگی انسان است که تجربه شده و در مقابل، سرنوشت بخش دیگری است که در آینده محقق خواهد شد. در واقع پس از آنکه زندگی انسان از نقطه ای آغاز می شود، رفته رفته با پیشرفت زمان از «سرنوشت» او کاسته شده و به « سرگذشت » او افزوده می شود.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 10:35 :: توسط : محمد صالح


466546546.jpg

تنها با چند ماده آرایشی و چند تکنیک خاص صورت‌تان را جوان کنید و 10 سال جوان‌تر به نظر برسید، البته اشتباه نکنید منظور آرایش زیاد نیست؛ منظور گریمی است که فقط ایرادها و نشانه‌های پیری را از روی صورت پاک می‌کند و اصلا جلب توجه هم نخواهد کرد.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 10:28 :: توسط : محمد صالح


تلخ و شیرین های دوران نامزدی

دوران نامزدی از مهم ترین و حساس ترین دوران زندگی است. دلیلش هم این است که بجز شیرینی، چگونگی برخورد و عملکرد افراد در این دوران قانون اساسی زندگی مشترک آینده شان را رقم می زند. بنابراین اگر کمی پا کج بگذارید یا خطا کنید، ممکن است روزهای خوش نامزدی و حتی بعد از آن را تلخ و سیاه کنید.

 

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, :: 18:46 :: توسط : محمد صالح


ده خوردنی معجزه‌گر برای اینکه زودتر لاغر شوید.

اگر می‌خواهید وزنتان را کاهش دهید بهتر است بدانید که فقط با کم خوردن این کار میسر نمی‌شود بلکه می‌توانید با افزودن برخی از مواد خوراکی موثر، وزن خود را بیش‌تر و سریع‌تر کم کنید.

کارشناسان تغذیه در این مقاله جدید 10 ماده خوراکی را معرفی کرده‌اند که اگر آنها را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید موفق می‌شوید تا چند کیلو اضافه وزن خود را کاهش دهید و زودتر لاغر شوید.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, :: 18:43 :: توسط : محمد صالح


تغذیه ای فوق العاده برای داشتن پوستی فوق العاده

مواد مغذی بسیاری در شادابی پوست موثر هستند. در مرحله اول تعادل در دریافت مصرف مواد مغذی از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود...

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, :: 18:17 :: توسط : محمد صالح


چطور بعد از دروغ، رابطه را بازسازی کنیم

همه می‌دانیم که دروغ اعتماد را از بین می‌برد. دروغ گفتن به عزیزانمان برای آینده رابطه می‌تواند خطرساز باشد. وقتی دروغی به همسرتان گفته باشید، دیگر باور کردن حرف‌هایتان برای او سخت خواهد شد. بازسازی اعتماد در رابطه کار بسیار دشواری است. همه روابط قابل اصلاح نیستند اما خیلی از آنها درست می‌شوند. ساختن دوباره اعتماد نیازمند زمان، صداقت و ثبات‌قدم است.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, :: 18:11 :: توسط : محمد صالح


روابطی که احتمال شکست در آنها بیش از ۵۰ درصد است

شاید یکی از آرزوهای بزرگ هر کس در آستانه انتخاب همسر و ازدواج این باشد که پیشگو یا فالگیری را پیدا کند که بتواند آینده ازدواجش را پیشگویی کند. برای اینکه بدانید رابطه تان تا چه حد در معرض...

شاید یکی از آرزوهای بزرگ هر کس در آستانه انتخاب همسر و ازدواج این باشد که پیشگو یا فالگیری را پیدا کند که بتواند آینده ازدواجش را پیشگویی کند. برای اینکه بدانید رابطه تان تا چه حد در معرض خطر است، با علایم خطر آشنا شوید :



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, :: 18:6 :: توسط : محمد صالح


در رابطه خود مشکل دارید؟ کلید حل آن در اینجاست!

زنان و مردان از جهات مختلف با هم متفاوت هستند و دنیا را از زاویه های متفاوت می بینند. کلید درک این تفاوت ها در طریقه برقراری ارتباط نهفته است. در اینجا به 6 تفاوت ارتباطی مهم بین خانم ها و آقایان اشاره می کنیم که دانستن آنها برای هر زوج لازم است.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, :: 15:0 :: توسط : محمد صالح


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, :: 7:53 :: توسط : محمد صالح

درباره وبلاگ
سلام دوستان امیدوارم بتوانم به شما کمک کنم تا در همه ی عمور موفق باشید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس salehmohamad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 497
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

Alternative content