زندگی
دوست خوب و زندگی خوب و همسر خوب
 
 


قواعد شوخی در زندگی مشترک

حاصل از بین رفتن فاصله ها صمیمیت است؛ یعنی همسران با هم صمیمی می ‌شوند و از هم خجالت نمی‌ كشند.

شوخی حالتی است كه در صمیمیت پیش می ‌آید. شوخی حالتی مثبت در ذهن است و موقعی ایجاد می ‌شود كه فردی، موضوعی ناهمخوان، غیرمنتظره یا سرگرم ‌كننده را بگوید یا انجام بدهد یا موقعیتی با همین توصیف برای كسی اتفاق بیفتد كه دیگران را بخنداند.

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 17:2 :: توسط : محمد صالح


آیا از ازدواج خود پشیمان شده اید

آیا از اینکه ازدواج کرده اید پشیمان شده اید؟ آیا تابه حال به خودتان گفته اید، "از اینکه ازدواج کردم پشیمانم"؟ آیا ازدواج خوبی دارید یا بد؟ اگر می توانستید از نو شروع کنید، آیا انتخابتان باز این بود که با همسرتان ازدواج کنید؟ آیا قصد ازدواج دارید؟ چرا؟ آمار بالای طلاق و ازدواج های ناموفق باید آنهایی را که قصد ازدواج دارند به لحظه ای مکث تشویق کند تا بتوانند به خوبی درمورد تصمیم بزرگی که می خواهند بگیرند فکر کنند تا در آینده از ازدواج خود پشیمان نشوند و کارشان به طلاق نکشد.
براساس تحقیقی که روی 4000 زوج انجام گرفت، مشخص شد که یک چهارم مردها و زن های متاهل از ازدواج با همسر خود پشیمان هستند، درحالیکه 15% از زوج هایی که قصد ازدواج دارند به عواقب ازدواج خود شک و تردید دارند. اما واقعاً چرا بیشتر افراد از ازدواج خود پشیمان می شوند؟



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 16:0 :: توسط : محمد صالح


چگونه به همسرمان نشان دهیم که دوستش داریم

هرگز در جمع ، اشکالات و اشتباهات او را به او گوشزد نکنید ، او را تمسخر و یا طرد نکنید. اگر او مرتکب اشتباهی می شود حتما" بطور خصوصی به او بگویید .
در زندگی متاهلی ، گاهی کار زیاد ، فرزندان و یا حتی فعالیتهای روزمره باعث می شوند که شما زمان بسیار کمی برای نشان دادن عشق خود نسبت به همسرتان داشته باشید . اما لازم نیست کار زیادی انجام دهید و وقت زیادی صرف کنید ، چند روش ساده وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید به همسرتان نشان دهید که دوستش دارید.

 

 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:, :: 15:54 :: توسط : محمد صالح

درباره وبلاگ
سلام دوستان امیدوارم بتوانم به شما کمک کنم تا در همه ی عمور موفق باشید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس salehmohamad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 494
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

Alternative content